Saturday, January 1, 2011

Makan Telur Cacing Untuk Kuruskan Badan. Jangan Cuba!


Saya petik:

[HM] BEIJING: Pelajar perempuan di Xiamen, China dilapor memakan telur cacing bulat untuk mengurangkan berat badan bagi memudahkan mereka mendapat pekerjaan.

Telur berkenaan akan menetas di dalam perut, membolehkan mereka yang memakannya menurunkan berat badan tanpa perlu bersenam atau berdiet.

Dengan kekurangan pekerjaan di seluruh negara itu, wanita China berdepan dengan tekanan untuk kelihatan kurus jika ingin mendapat peluang pekerjaan, Sebahagian pelajar pula merenung gambar selama beberapa jam dengan hasrat mengekang selera makan sebagai cara untuk melangsingkan badan.

Seorang pelajar, Xiaomei berkata, beberapa rakannya menggunakan sabun khas yang dapat membantu diet mereka. Ada juga yang mandi sehingga 10 kali sehari. - Agensi
P/s: Saya kata jangan cuba kerana anda tidak tahu jenis telur cacing yang dimakan oleh pelajar di China. Saya katan jangan cuba sebab banyak orang sanggup mrelakukan apa-apa sahaja untuk kurus. Saya cakap jangan cuba sebab banyak orang yang maut kerana mencuba cara singkat untuk kurus. Jadi, saudara-saudari, jangan cuba!

No comments:

Post a Comment